Zasady zamawiania i wpłat na posiłki dzieci.

 Celem lepszej i skutecznej organizacji zbierania deklaracji oraz pieniędzy za posiłki dla dzieci wprowadza się od dnia dzisiejszego poniższe zasady:

1. Deklaracją korzystania przez dziecko z posiłków w szkole w kolejnym miesiącu jest opłacenie kwoty z wyprzedzeniem.
2. Wpłat dokonujemy w sekretariacie szkoły do 25 dnia miesiąca poprzedzającego okres za który wnosi się opłatę.
3. We wrześniu każdego roku opłaty należy wnieść przed dniem rozpoczęcia dostarczania posiłków.
4. Potwierdzenie wpłat będzie wydawane z końcem miesiąca w którym dziecko korzystało z posiłków w szkole.
5. W przypadku nieobecności ucznia, trwającej 3 dni i więcej, należy zgłosić czas jego nieobecności z wyprzedzeniem minimum jednego dnia roboczego do godziny 12:00, by można było zgłosić dostawcy zmniejszenie zamówienia. Np. – jeśli dziecka nie będzie od:
- poniedziałku, zgłoszenie musi być dokonane w czwartek do 12:00
- od środy, zgłoszenie musi być dokonane w poniedziałek do 12:00
6. Zgłoszenia można dokonać na piśmie (złożone w sekretariacie) lub emailem (na adres – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) co będzie dokumentowało decyzje rodziców/opiekunów oraz obligowało szkołę do zmiany zamówienia i zmniejszenia opłaty za posiłki.
7. Nie będą przyjmowane zgłoszenia w innej formie – słowne, telefoniczne itp.